Informațiile prezentate pe website-ul www.liders.ro sunt proprietatea S.C. Lider Servicii S.R.L., denumită în continuare Lider Servicii, cu sediul în orașul Suceava, Str. Cuza Vodă nr. 59 A, Județul Suceava, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J33/43/2008, având Cod Unic de Înregistrare Fiscală RO 23031090, și sunt destinate exclusiv utilizatorilor săi în scop informativ și comercial.
Lider Servicii, în calitate de proprietar al acestui website, depune toate eforturile pentru ca informațiile prezentate să fie permanent actualizate și în conformitate cu politicile interne ale companiei, însă nu garantează acuratețea acestora.
Utilizarea website-ului, indiferent de scopul vizitei, implică acceptarea prezentei politici de Termeni și Condiții, așa cum este expusă în pagina de fața. Lider Servicii își rezervă dreptul de a revizui Termenii și Condițiile de utilizare prin actualizarea acestei pagini în orice moment, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor. Vizitarea periodică a acestei pagini vă oferă posibilitatea de a lua la cunoștință orice modificare survenită cu privire la acești Termeni și Condiții, dvs, utilizatorul, fiind unicul răspunzător de cunoașterea și conformarea la noile prevederi și modificări ce pot apărea.
Achizițiile online
Achiziția de bunuri și servicii pe site-ul www.liders.ro se supune legislației privind Comerțul Electronic (365/2002, 363/2007, OUG 34/2014), ceea ce presupune încheierea contractelor la distanță prin mijloace electronice pentru orice tranzacție efectuată în prezentul website, contracte care utilizează următorii termeni, având sensurile specificate mai jos:
Vânzător: S.C. Lider Servicii SRL, denumită în continuare Lider Servicii, cu sediul în orașul Suceava, Str. Cuza Vodă nr. 59 A, Județul Suceava, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J33/43/2008, având Cod Unic de Înregistrare Fiscală RO 23031090.
Cumpărător: orice persoană fizică sau entitate juridică care plasează o comanda pe site-ul www.liders.ro
Comandă: modalitatea prin care Cumpărătorul comunică Vânzătorului intenția de a achiziționa bunuri de pe site-ul www.liders.ro
Confirmare plasare comandă: e-mail transmis la adresa oferită de Cumpărător, la scurt timp după plasarea comenzii pe site-ul Vânzătorului și care conține toate detaliile comenzii plasate de client, așa cum au fost completate de acesta. E-mail-ul transmis de Vânzător reprezintă o confirmare a înregistrării plasării comenzii pe site-ul www.liders.ro, și nu o confirmare în sine a comenzii.
Confirmare comandă: interacțiune telefonică sau scrisă între Cumpărător și un reprezentant (operator / consultant vânzări) al Vânzătorului, prin care acesta din urmă confirmă clientului informații referitoare la stocul produselor comandate, termenul, modalitatea și tariful de livrare.
Procesare comandă: e-mail transmis la adresa oferită de Cumpărător, confirmare însoțită de Factura Fiscală a comenzii plasate de client și care atesta existența stocului pentru produsele comandate de client și posibilitatea livrării acestora.
Factura Fiscală: document fiscal transmis în mod electronic, de către Vânzator, la adresa de email oferită de Cumpărător. Conform Codului Fiscal art. 319 alineatul 29, semnarea și ștampilarea facturilor nu sunt elemente obligatorii, implicit factura primită prin e-mail reprezintă originalul.
Termen de livrare: estimare aproximativă oferită în mod standard de către Vânzător Cumpărătorului, odată cu procesarea și confirmarea comenzii.
Politica de vânzare online
Plasarea unei comenzi pe site-ul www.liders.ro implică acceptarea acestor Termeni și Condiții, implicit a modului de comunicare (scrisă – electronică și verbală – telefonică) prin care Vânzătorul informează Cumpărătorul cu privire la orice detalii referitoare la comanda plasată de acesta din urmă.
Cumpărătorul poate plasa comenzi online în orice moment al zilei, de luni până duminică, și în urma cărora va primi o Confirmare plasare comandă pe e-mail.
Comenzile plasate sunt operate / pregătite de operatorii Lider Servicii zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00-17:00.
Vânzătorul depune toate eforturile pentru a menține și afișa Cumpăratorului stocuri și prețuri actualizate pentru produsele oferite spre vânzare. În eventualitatea în care Vânzătorul constată lipsa stocului pentru unul sau mai multe produse din comanda plasată de Cumpărator, un reprezentant al Vânzătorului va aduce la cunoștință acest aspect Cumpărătorului (în scris sau verbal) în cel mai scurt timp, oferind informații cu privire la data revenirii în stoc a produsului / produselor, posibilitatea înlocuirii acestora, termenul aproximativ de livrare, etc., anulând sau operând modificări asupra comenzii plasate de Cumpărător în conformitate cu indicațiile transmise de acesta din urmă.
Odata confirmată comanda, Cumpărătorul va primi pe e-mail o notificare de procesare a comenzii, împreună cu Factura Fiscală aferentă comenzii confirmate.
Comanda se expediează către Cumpărător împreună cu un exemplar din Factura Fiscală și bonul fiscal aferent comenzii, precum și cu oricare alte documente însoțitoare (anexe, garanții produse, manuale de utilizare, declarații de conformitate, etc.) sau materiale informative aparținând Lider Servicii sau partenerilor săi (pliante, broșuri, etc.)
Livrarea comenzilor online
În funcție de produsele din comandă și localitatea de livrare, pentru a ne asigura ca livrarea se face rapid la ușa ta sau pe șantier, Lider Servicii folosește atât flota proprie cât și servicii externe de curierat. Există cazuri în care, în funcție de disponibilitatea stocului să existe comenzi pentru care se vor face mai multe livrări.
Costul de transport este achitat de către client. Taxa de livrare se calculează în funcție de greutatea cumulată a produselor din comandă și în funcție de localitatea de livrare, fiind afișată în e-mail-ul trimis de Vânzător la Confirmarea comenzii.
Termenul obișnuit de livrare este de 2-4 zile lucrătoare, cu posibilitatea prelungirii acestuia în cazuri excepționale; în astfel de situații, clientul este informat telefonic sau prin e-mail de către consultanții de vânzări Lider Servicii asupra noii date de livrare și vor stabili împreună o nouă dată de livrare.
În cazul comenzilor cu plată prin OP, termenul de livrare comunicat se calculează de la primirea confirmării de plată de către Vânzător.
În momentul livrării, clientul verifică integritatea ambalajului, iar în cazul în care acesta nu este în condiții bune (prezintă colțuri rupte, zgârîeturi, defecte de orice fel, etc.) solicită agentului firmei de curierat întocmirea unui proces verbal de predare-primire cu menționarea tuturor neregulilor constatate, refuzând totodata primirea coletului.
Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru incorectitudinea informațiilor oferite de către Cumpărător în plasarea comenzii sau crearea contului de utilizator, Lider Servicii operând doar în baza informațiilor oferite de clientul său.
Prețurile și plata comenzilor online
Toate prețurile produselor din site-ul www.liders.ro sunt finale, afișate în Lei și includ TVA. Taxele de livrare a bunurilor comandate sunt calculate în funcție de greutatea acestora și localitatea de livrare, fiind comunicate în mod explicit clientului după plasarea efectivă a comenzii fiind afișată în e-mail-ul trimis de vânzător la Confirmarea comenzi, precum și în e-mail-urile tranzacționale transmise clientului în urma înregistrării comenzii sale în magazinul online.
Lider Servicii depune permanent eforturi pentru ca informațiile despre preț (dar și denumiri, caracteristici și specificații tehnice produse) afișate pe site-ul www.liders.ro să fie corecte, însă nu exclude erorile de factor uman care pot impacta prețurile produselor. În astfel de cazuri, Lider Servicii va informa Cumpărătorul asupra situației apărute, oferindu-i posibilitatea de a reconfirma comanda la prețul corect sau de a o anula.
Comenzile online plasate pe site-ul www.liders.ro pot fi achitate:
- Ramburs
- Plata online cu cardul
- Plata online cu cardul în rate fără dobândă
- Plata cu OP
Plata în numerar sau cu cardul la livrarea mărfurilor
Plata cu numerar se face în lei la livrare sau numerar ori cu cardul la ridicarea produselor din depozitul Lider Servicii din Suceava, situat pe strada Cuza Vodă 59 A. Valoarea mărfurilor este cea din factura proformă emisă de Lider Servicii la plasarea comenzii și trimisă pe adresa de e-mail, disponibilă de asemenea și în contul de pe site.
Plata online cu cardul
La efectuarea plății cu cardul a comenzilor plasate pe www.liders.ro , Cumpărătorul va trebui să completeze datele solicitate de procesatorul de plăți online, și anume:
- Numărul cardului
- Data expirării cardului: lună și an
- Codul CVV / CVC: codul de securitate format din 3 sau 4 cifre și care se află pe spatele cardului
- Numele titularului de card
Tranzacția propriu-zisă se desfășoară pe pagina securizată a procesatorului de plăți online, datele introduse de client fiind confidențiale, accesibile într-o formă criptată doar procesatorului plății.
Lider Servicii nu este responsabil de eventualele comisioane percepute de bancă pentru tranzacțiile efectuate de client.
Plata online cu cardul în rate fără dobândă
Plata cu cardul în rate este valabil pentru cei care dețin următoarele carduri:
- Card Avantaj: 4 rate
- Garanti Bank: 4 rate
- BRD Finance: 4 rate
- Banca Transilvania: 4 rate
Plata cu OP
Clienții care aleg să plătească prin Ordin de Plată vor primi pe e-mail, odată cu informarea privind înregistrarea comenzii, factura proformă pentru a efectua plata.
Comenzile cu plata prin OP se procesează doar după primirea confirmării de plată.
Returul comenzilor online
Serviciul de retur al produselor achiziționate online se aplică tuturor clienților noștri, conform legislației în vigoare.
Produsele comercializate de Lider Servicii în magazinul online www.liders.ro pot fi returnate în maxim 30 de zile de la recepționarea de către client a ultimului produs din comandă.
Pentru a-și exercita dreptul de retur, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizând formularul de retur.
Returul se acceptă DOAR pe baza bonului fiscal transmis clientului odată cu factura și comanda aferentă!
Produsele returnate trebuie să fie predate în starea în care au fost livrate, fără zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, cu toate etichetele, manualele, certificate de garanție (în original) și accesoriile incluse.
Politica noastra de retur nu se referă la produsele care sunt neconforme în momentul achiziționării sau al livrării (nu corespund descrierii făcute de vânzător și nu au aceleași calități ca și cele pe care vânzătorul le-a prezentat).
Produsul retur, respectând condițiile, se va returna prin curier sau va fi predat personal la urmatoarea adresă: SC Lider Servicii SRL, strada Cuza Vodă 59 A, Suceava, județul Suceava.
Plata transportului pentru returul produselor cade în sarcina clientului.
Rambursarea banilor se face în cel mai scurt timp de la transmiterea intenției cumpărătorului de renunțare și recepționarea fizică a produselor, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, în contul IBAN al Cumpărătorului (cont specificat de acesta în formularul de retur).
Lider Servicii își rezervă dreptul de a refuza procesarea comenzilor clienților care au înregistrat retururi repetate, nejustificate, fără anunțarea în prealabil a Vânzătorului.